AutoSuperMarket

  • Dealeri
    • Listare dealeri
    • Inregistrare dealer
  • Adaugare anunt
    • Site
  • Contact
  • Noutati
  • Autentificare
    • Persoane fizice
    • Dealeri
Inapoi

Chevrolet Volt ”fură” clienții mărcilor Toyota, Honda și BMW

28 mai 2012

70% din clienții lui Volt sunt noi pentru marca Chevrolet. Marea majoritate sunt cumpărători care se orientau spre modele Toyota și Honda. Hibridul electric a atras și o bună parte din clienții BMW Seria 3.

Click pentru marire

70% din clienții lui Volt sunt noi pentru marca Chevrolet. Marea majoritate sunt cumpărători care se orientau spre modele Toyota și Honda. Hibridul electric a atras și o bună parte din clienții BMW Seria 3.

Chevrolet a scris o nouă pagina în istoria automobilului cu tehnologia Voltec. Sistemul de propulsie revoluţionar dezvoltat pentru vehiculul electrice cu autonomie extinsă Volt face ”minuni” pentru marca americană. Oficialii companiei au afirmat că modelul atrage un număr semnificativ de noi clienți de la mărcile rivale.

Hibridul electric a ”suflat” clienții care până acum au deținut un Toyota Prius, Honda Civic sau Toyota Camry. De asemenea, Volt a ”direcționat” spre Chevrolet și o parte din segmentul cumpărătorilor de vehicule premium.

”Dealerii noștri au o oportunitate imensă de a stabili relații de durată cu noii clienți aduși de Volt și să le facă cunoscute produsele din întreaga gamă Chevrolet”, susține Cristi Landy, manager de marketing al Chevrolet.

Chevrolet afirmă că un procentaj destul de consitent din rândul celor care au cumpărat deja un exemplar Volt s-ar fi orientat spre BMW Seria 3.

Un sondaj efectuat recent de Chevrolet relevă faptul că 93% din clienții actualului Volt și-ar cumpăra din nou acest model, dacă ar fi să opteze pentru nou automobil. Proprietarii hibridului electric se declară mulțumiți atât de performanțele cât și de calitatea mașinii.

“Aproape 7 din 10 clienți ai modelului Volt sunt noi pentru Chevrolet”, a mai spus Landy.

inapoi la toate noutatile